Facebook, instagram, tik tok, a może youtube? Budowanie marki na tych platformach to już nie ekstrawagancja tylko konieczność. Weterynaria nie różni się tutaj za wiele od innych branż.
Czy autentyczność sprzedaje usługę?
Czy musimy cali oddać się social mediom by dobrze się w nich reklamować? Gdzie postawić granicę?
Gdzie pojawiać się w social mediach, jak wyjść do naszych przyszłych klientów?
Czy da się znaleźć dziewczynę przez reklamę w social mediach? :P
Moim gościem jest Szymon Mierzwa. Specjalista social mediów. Zawodowo pomaga tworzyć wizerunki osobom, firmom i markom osobistym. Wybitny praktyk instagrama. Współpracował z takimi osobami jak między innymi Maciej Orłoś.
https://szymonmierzwa.com/
https://vodszymonmierzwa.com/ <–kurs autorstwa Szymona
https://www.instagram.com/szymon.mierzwa/
O tworzeniu marki rozmawiałem także z Pawłem Tkaczykiem. Podcast dostępny jest tutaj
Jeśli chcesz zacząć od wymyślenia dobrej nazwy to polecam moją rozmowę z Konradem Gurdakiem: tutaj