Gdy postanowiłem nagrywać podcasty miałem pewne marzenie. Była to rozmowa z wyjątkowym człowiekiem, który otworzył mi głowę na wiele spraw i serio sprawił, że działam lepiej. Słuchając go myślałem o tym jak byłoby fajnie móc z nim porozmawiać. Swoje marzenie udało mi się spełnić, a na dodatek moim marzeniem mogę się podzielić teraz tutaj z wami.
Współczesnego lekarza weterynarii częściej niż groźny pacjent, może zestresować rozzłoszczony klient. Okazuje się, że da się zrozumieć co stoi za zachowaniem takiego klienta oraz jakie postawy przyjąć, aby takie sytuacje były dla nas mniej dotkliwe. Tłumaczy to Miłosz Brzeziński – doradca w zakresie efektywności osobistej i społecznego rozumienia zjawisk psychologicznych.
Autor książek dotyczących wdrażania zmian w środowisku pracy i środowisku domowym, m.in: „Pracować i nie zwariować”, „Biznes czyli sztuka budowania relacji”, „Życiologia”, „Jak pies z Kotem”, „Głaskologia” oraz „Wy Wszyscy Moi Ja”.
Powiedzieć jednak tyle o Miłoszu to jakby nie powiedzieć nic, dlatego zapraszam do wysłuchania pierwszej części mojego podcastu, a także innych podcastów z udziałem Miłosza. Gwarantuje wam, że nie będziecie zawiedzeni.
lek. wet. Przemysław Łuczak
Tutaj moja recenzja książki Pana Miłosza: Recenzja
Link do drugiej części podcastu: Część II
Zapraszam na stronę Miłosza: https://miloszbrzezinski.pl/